برگزیدگان جشنواره منطقه ای سینمای جوان ایران تیژ در تربت حیدریه معرفی شدند
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تربت حیدریه – ایرنا- پنجاه و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان ایران با عنوان ˈ تیژˈ شامگاه سه شنبه طی مراسمی در تربت حیدریه با معرفی افراد برگزیده این دوره، به کار خود پایان داد.

در این چارچوب هیات داوران جایزه بزرگ جشنواره به همراه تندیس و مبلغ ۴۰ میلیون ریال به ‘یاسر خیر’ از زاهدان برای فیلم ‘زمستان عشق و سایر قوانین’ اهدا کرد.2

در بخش پژوهش فیلم مستند نیز از میان دو نامزد، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال به ‘مرتضی کاویانی’ از زاهدان اهدا شد.

در بخش فیلمنامه هم از میان سه نامزد تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال به ‘ابراهیم زاد’ از تهران برای فیلم ‘زنی پوشیده با گردنبند’ اختصاص یافت.

همچنین دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به ‘بهروز بادروج’ از زاهدان برای تصویربرداری فیلم ‘زمستان عشق و سایر قوانین’ و همچنین تندیس و مبلغ ۲۰ میلیون ریال به ‘حمید مهرافروز’ از تبریز برای فیلمهای ‘کوزمک و پرتلک باز’ اهدا شد.

در بخش تدوین نیز تندیس و مبلغ ۲۰ میلیون ریال به ‘بهنام پور شکیبا’ از بوشهر برای فیلم ‘هلهله جنگ’ اهدا شد.

تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال در بخش صدا به ‘حسین قورچیان’ از تهران برای صداگذاری فیلمهای ‘صورتهای متروک، پر تلک باز و زمستان عشق و سایر قوانین’ اهدا شد.

مچنین هیات داوران با اهداء دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به ‘علیرضا فرخنده کیش’ از تهران برای فیلم دیوار تقدیر کرد.

در بخش فیلم پویانمایی نیز تندیس جشنواره و مبلغ ۲۵ میلیون ریال به ‘محمد زارع و شلاله خیری’ از تبریز برای فیلم ‘دخترک آت آشغالی’ اهدا شد.

برای بهترین فیلم مستند از میان چهار نامزد نیز تندیس و مبلغ ۲۵ میلیون ریال به ‘آزیتا رصافی’ از تهران برای فیلم ‘آرزوهای خط خورده’ اهدا شد.

در بخش بهترین فیلم تجربی دو دیپلم افتخار و مبلغ ۲۰ میلیون ریال به ‘مازیار کاظمی’ از تربت حیدریه و ‘حمید امیری’ از گناباد به ترتیب برای فیلمهای ‘ریورس و انقلاب زباله ها’ اهدا شد.

همچنین از میان چهار ناامزد در بخش بهترین فیلم داستانی، دو دیپلم افتخار و مبلغ ۲۰ میلیون ریال به ‘علیرضا سلمانپور’ از تهران و ‘سعید روستایی’ از تبریز اهدا شد.

در بخش استعداد جوان نیز تندیس و مبلغ ۱۵ میلیون ریال به ‘جلال بزمانی’ از تربت حیدریه برای فیلم ‘کمی قشنگتر’ اهدا شد.

همچنین دربخش عکس تندیس جشنواره و مبلغ ۱۰ میلیون ریال به ‘امیرعنایتی’ از تربت حیدریه به عنوان نفر نخست و دیپلم افتخار و مبلغ هشت میلیون ریال به ‘تکتم استیلایی’ از نیشابور برای عکس ‘مترسک’ به عنوان نفر دوم و همچنین لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال به ‘علی اکبر محمدزاده’ به عنوان نفر سوم از گناباد برای مجموعه عکس خشکسالی اهدا شد.

در بخش عکس همچنین دو لوح تقدیر و مبلغ شش میلیون ریال به ‘ابوالفضل اذیم’ از بوشهر و ‘احسان کمالی’ از مشهد اهدا شد.

پنجاه و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران با عنوان ‘تیژ’ با حضور استانهای خراسان رضوی، گلستان، آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، بوشهر و سیستان و بلوچستان به مدت پنج روز در تربت حیدریه برگزار شد.

‘تیژ’ در گویش محلی جنوب خراسان به ریشه گیاه زعفران گفته می شود.





تاریخ: چهار شنبه 26 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 109796
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت